Pomysł na zimowy event

Niestety nie wszyscy mogą pozwolić sobie na słoneczny urlop zimą. Co zrobić, żeby podnieść motywację do pracy wśród pracowników w okresie ponurej zimy? To proste! Zorganizuj profesjonalną wystawę zdjęć pracowników z wakacji.

To trafiony i prosty do zrealizowania pomysł. Wystawę rozpocznij  wernisażem,  podczas którego spośród „wystawiających zdjęcia” zostanie rozlosowana wyjątkowa nagroda – wycieczka do miejsca pełnego słońca oraz drobne upominki: kosz soczystych owoców, wejściówka do SPA. Poniżej znajdziesz cztery kroki, które ułatwią Ci wykonanie zadania.

Krok 1 - Regulamin

Ustal regulamin uczestnictwa w konkursie: czas trwania, format zdjęć, jakie można dostarczać, określ prawa przysługują organizatorowi i uczestnikowi. Powołaj osobę, która będzie odpowiedzialna za zbieranie zdjęć uczestników.

Krok 2 - Profesjonalne przygotowanie zdjęć i firmowej galerii

Po zebraniu zdjęć należy dokonać ich edycji, następnie wydrukować i zapewnić im profesjonalną oprawę.  Kolejnym krokiem będzie wybór i aranżacja powierzchni wystawienniczej. Mogą to być Twoje własne powierzchnie biurowe, które na kilka tygodni przemienią się w firmową galerię.

Krok 3 - Przygotowania

Warto przygotować zaproszenia oraz foldery dotyczące wystawy, które można wręczyć nie tylko pracownikom, ale też Partnerom biznesowym oraz osobom reprezentującym media.

Krok 4- Wernisaż

Przygotowując wernisaż musisz pamiętać o cateringu (najlepiej kuchnia krajów, które kojarzą się nam z wakacjami) oraz o zapewnieniu muzyki (może rytmiczne kubańskie dźwięki?). Wszystko zależy od inwencji grupy zajmującej się przygotowaniem eventu oraz budżetu.

Autor: Małgorzata Bieniek

cofnij

 Użyteczne serwisy www, social media, kreacje graficzne, copywriting, event.

Bądź na bieżąco z nowościami
Zapisz się do naszego newslettera


 Błyskawiczny kontakt:

tel. 694 943 167694 943 167
email: biuro@prosperomedia.pl 

Facebook